18 Ocak 2013 Cuma

Suskun

    Siz de eski sevgilinizi veya reddedildiğiniz kişiyi gördüğünüzde kendinizi kötü hissediyor musunuz? Benimki de soru mu şimdi? Tabi ki üzülüyorsunuz. Bu kişiyi çok seviyorsanız üzülürsünüz elbette. Gülüyorsanız, onu görmenizle yüzünüz asılır birden. . Konuşuyorsanız susarsınız.O an ne yapıyorsanız donup kalırsınız. Ve sonsuza kadar öyle kalmak istersiniz. Sizin için hayatın anlamı onu görmenizdir. Eğer onu unutamadıysanız bu böyledir. Ama isteğiniz ne yazık ki gerçekleşmemiştir. O gözden kaybolduğunda kendinizi savaş sonrası darmadağın olmuş bir şehir gibi hissedersiniz. Siz o şehri yeniden kurarsınız, o gelip yıkar. Ama siz bu durumdan rahatsız değilsinizdir. Ondan gelen her şeye razısınızdır. Etkisinden kurtulmak zordur. Susarsınız. Derin düşüncelere dalarsınız. Çünkü elinizden bir şey gelmez. Susmaktan başka çareniz yoktur. Onu kaybetmişsinizdir. Yenilmişsinizdir. Nakavt olmuşsunuzdur. Acısını çok derinlerde hissedersiniz. Yalnız kalmak istemezsiniz. Yanınızda dostlarınızın olmasını istersiniz. Çünkü yalnız kalınca sizi kanser gibi yeyip bitiren acılarınız sizi sıkıştırır, sıkıştırır ve sonunda çıkmaz sokakta köşeye sıkıştığınızda gözlerinizden bir çift yaş dökülür. Peşinden diğerleri de gelmeye başlar. Bu yüzden yanınızda hep birileri olsun istersiniz. Sizi güldürecek birilerini.. Karanlıktan çok korkarsınız. Çünkü akşamları bu tür şeyleri daha çok düşünürsünüz. Gündüz de düşünürsünüz ama akşamki kadar değil. Siz iyi bilirsiniz bu durumu. Ama her şeye rağmen yine onu bir unutur bir hatırlarsınız. Ve her seferinde bu duyguları yaşarsınız. Yaşamaktan bir nefret edersiniz, bir mutlu olursunuz. Sonuçta ne olursa olsun yaşadığınız her neyse içinde o vardır çünkü. Onu unutmak istediğinizde bunun başka birini bulmanızla mümkün olacağını düşünürsünüz ama sizi mutlu edecek kişi bir türlü gelmez. Ve siz onu ararken yine üzülürsünüz, yine üzülürsünüz. Zincir olur gider bu böyle. Ama üzülmeyin. O kişiyi elbet bulacaksınız ve çektiğiniz bunca acıya değecek. Size bu yazdıklarımı yaşamayın diyemeyeceğim çünkü biliyorum ki ne kadar söylesem de yaşanacak bunlar. Ama elinizden geldiğince mutlu olmaya bakın bu hayatta. Çünkü hayata bir kere geldik, bir kere daha gelmeyeceğiz. İyi günler.

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslında dediğin gibi çok karmaşık bir durum bu hem görmek istiyosun onu ama gördükten sonra üzülceğini bilerek onun sana hiç bir zaman bakmayacağını senin onun hayatında toz tanesi kadar bile değerin olmadığı bilerek görmek istiyosun geçtiği yerlerden geçiyorsun belki karşılaşırız diye belki karşılaşırızda onu bir kerecik daha göreyim diye değil mi ? Canımız ne kadar acıyacak olursa olsun umursamayız amacımız onu ne olucaksa olsun görmektir bir kere daha görmek .Birde ne yaparsan yap unutamazsın onu istersen git başka insanla çık yine aklın ondadır .

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Tam olarak öyle. Çok güzel ifade ettiniz. Onu bir kere görmek bize yeter de artar. Sonradan üzüleceğimizi bile bile onu görmek isteriz. Dediğim gibi ondan gelen her şeye razıyızdır. 5 dakika sesini duyarız 23 saat 55 dakika mutlu oluruz.

Adsız dedi ki...

Ama o bizden hep kaçmak ister uzaklaşmak ister bu bizi ne kadar üzsede vazgeçmeyiz ondan ve dediğin gibi 5 dk sesini duyarız ama belki bir ömür boyu mutlu oluruz belli mi olur :)

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Evet aynen öyle :)

Adsız dedi ki...

Ya o bizi gördükçe mutsuz oluyorsa ne yapmalıyız sence bırakmalımıyız peşini ne dersin ?

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Korkarım evet.

Adsız dedi ki...

O mutlu olsun diye mutsuz olmalıyız yani eğer öyle olması gerekiyosa

Adsız dedi ki...

Hemde nasıl bir histir o bugün gördüm mesela o ne kadar kötü duyguysa direk hassiktir dedim yine görecek beni mutsuz olcak ben ne manyak insanım sevdiğimi bile mutlu edemiyom filan ama mutlu olmak için bir milyon neden var diyenlerde var olumlu bakmak lazım hayata .

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Evet, haklısınız. Olabildiğince mutlu olmak ve hayatı mutlu yaşamak lazım.

Adsız dedi ki...

Aslında ben inanmıyorum o birmilyon neden var diyenlere tamam var bir milyon neden ama o bir milyon neden ondan önemli değil bence o varsa mutluyumo olacaksa mutlu olabilirim ben o yoksa gelmeyecekse hiç mutlu olmaya hakkım yokki ne kadar yazık ben ve benim gibilerine

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Bence bu düşüncelerinizden arınmalısınız. Eğer o kişi sizin için artık ulaşılamaz biriyse artık onun için üzülmenin,kendinizi kötü hissetmenin bir manası kalmamıştır.

Adsız dedi ki...

Aslında biliyorum düşüncelerimden arınmam gerektiğini ama onu görünce o bildiğim şey hiç aklımın ucuna bile gelmiyor o düşünceyi nasıl aklımın ucuna getirebilirim sizce ? +bal10cuk

Adsız dedi ki...

Aslında biliyor musun,-bilmiyorsun ama öğreneceksin-böyle duyguları bana yaşatan biri oldu.Bu yaşta olacağını aklımın köşesinin kıyısının kenarından geçirmezdim ama görmek için can attığım,ama görünce üzüldüğüm birini tanıdım.Aramızda aşk yoktu aslında hiçbir şey yoktu.Sadece..nasıl anlatılır abi-kardeş gibiydik.Fakat bu da bir yere kadar sürdü.Ben artık onu görünce yamulmaktan sıkıldım ve imkansız gibi gelse de şuanda bir şey hissetmeyecek kadar sıradanlaştı benim için.Evet sesindeki o tınıyı hala seviyorum ama bu bana mutsuzluk vermiyor.Abime bak benim,diyorum.Demek istediğim,umutsuzluğa düşmemeliyiz.Her şeyin zamanla geçtiği aşikar. +Mavi Hisler

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Evet hayatta her şey mümkün. Her ne olursa olsun mutlu olacağımız biriyle beraber olacağız. Allah herkese kendi denginde birini nasip edecektir. İlk sevdiğimiz insanla mutlu olamayabiliriz ama onu unutturacak birini elbet bulacağız.

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

+bal10cuk - İnan bana bunun bir çözümü ne yazık ki yok.Ben de yaşadım biliyorum. Gerçekten insan ne düşündüğünü ne yaptığını unutabiliyor. Tek çözüm onu unutmak olur ama o da çok acı verir. Başka bir şey aklıma gelmiyor şimdilik. Belki onu düşmanın olarak görürsen olabilir ama dediğim gibi çok acı verir.

Adsız dedi ki...

Bu yol meşakkatli bir yol yani . Ne tarafa gidersem gideyim önüme hangi yol çıkarsa çıksın zorlancam acı çekicem . Çok sağolasın çok aydınlatıyosun beni iyiki açmışsın şu blogu . Teşekkür ederim :)

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Rica ederim ne demek görevim :)

Yorum Gönder

 
;