7 Ocak 2013 Pazartesi

Canfeza - Daha İki Mavi

   Şarkılarını severek dinlediğimiz Canfeza' yı tanımayanınız da vardır biliyorum ama yeteneği keşfedilmesi gereken insanlardan biri diye düşünüyorum. Dünya çapında başarılara imza atabilecek yeteneği kendisinde buluyorum. Bu aralar epey dinlemeye başladım. Öyle bir şarkısına denk geldim ki... Beni gerçekten çok etkiledi .Ve bu şarkıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. Buyrun, Daha İki Mavi...


‎(Bende sevgilime şarkı yaptım.. 
Daha 3-5 mavi ve sonraları...) 

Hayatıma bir göz gezdir evet doğru sandığın kadar b*ktan değil 
İş güç ailem ve de bir sevgili gerisi de göz ardı edilecek gibi değil 
Sokağımda minik arkadaşlarım var beni görünce aşırı seviniyorlar 
Bazen futbol bazen saklambaç minicik ellerine dokunup kaç 
Bir şey yiyemedim çünkü komşumuz aç 
B*ktan sandığın hayat bi ayıraç 
İyiden kötüyü ve kötüden iyiyi ayıramayan kişilerin kalbi sevgiye aç 
Ben var ya gerçekten samimi söylüyorum ben salağım 
Önümde gerçekler duruyordu ben arkamdaki yalanlara inandım 
İtiraf ediyorum sevmediğim birçok insanla aynı yerde yattım 
Çıkarım yoktu benim eminim buna karşı gelmedim ben bir insanım 
Saçmalamaktır bazen tek yol 
Anlamlı olmaz oynanan her rol 
Petrol aaa aman petrol buradan uzak dur bu en temiz koy 

Bir bilsen beni bir bilsen 
Ben isterim ki hakkımdaki kötü her şeyi tek bir celsede geçmişe gömsen 
Bir bilsen beni bir bilsen 
Ben düşledim ki zaten güzel her şeyi içinde olmayı düşleyebilsen (x2) 

Sorun kalmaz eğer istersen pis dilime bi öpücük kondur 
Hayat havuzunun aşk kulvarındayım 
Bu gördüğün attığım en son turdur 
Yazdıklarım seni ağlatıyorsa mavi gözlerini kalbime kondur 
İstemezsen eğer beni elime şikayet et 
Beni sana yazan ele vurdur 
Bak ben bu ateşi yanmadan tutabiliyorum 
Al bide sen dene inanıyorum 
Yapacaksın, tutacaksın 
Ben var olduğun sürece de bunu yaparım 
Seni sarı cadı sen ne kadar seviyorsan beni ben 5 katı seviyorum 
Pardon duyamadım dünya kadar mı ben seni cennetten çok istiyorum
3 gün yada 5 gün her neyse bedeli özlemin veririm gelin alın 
Param pulum yok bir canım var ama biliyorum o da para etmez hesap açın 
İlginç günlerden biri yine bugün hava sen kokuyor bugün tıpkı dün 
Sensiz geçen her gün mis kokunla bayılıyorum yine gittim (güm) 

Bir bilsen beni bir bilsen 
Ben isterim ki hakkımdaki kötü her şeyi tek bir celsede geçmişe gömsen 
Bir bilsen beni bir bilsen 
Ben düşledim ki zaten güzel her şeyi içinde olmayı düşleyebilsen (x2) 

Beni hiç sıkmıyor sana yazmak 
Ellerim üşense bile kalbim pak 
Sana bir tek art niyet besliyorum 
Evlenince tam dört çocuk istiyorum 
Sevgilim bugün benden hiç beklemediğin birşey yaptım 
Açtım okudum sana kızmıştım ... veren ... inandım 
Sorun olabilecek tüm geçmişi eski ve pis vede aşk kokan o sobada yaktım 
Dilim ağlar oysaki ne güzel okurdu eskiden şimdi ne yapayım 
Haa biliyorum onu yapmam 
Sana söz verdim damağımda tadı 
Ben ne yapacağımı çok iyi biliyorum 
Aşkım evet hadi gıdıgıdıgıdı 
Farkında mısın sen peri oldun 
İlk kez bu kadar güzel yazıyorum 
Önceki ilham perilerim hiçmiş 
Şimdide şerefine bir sigara yakıyorum 
Beni biliyorsun az konuşurum öz konuşurum ama bugün öyle değil 
Gel sende elini ver yıldızlara çıkalım 
Aşık olan bizle gelir 

Bir bilsen beni bir bilsen 
Ben isterim ki hakkımdaki kötü her şeyi tek bir celsede geçmişe gömsen 
Bir bilsen beni bir bilsen 
Ben düşledim ki zaten güzel her şeyi içinde olmayı düşleyebilsen (x2)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel şarkıymış valla :)

Adsız dedi ki...

Şarkının fanı oldum 7/24 dinliyorum :) +Bal10cuk

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Canfeza candır :)

Adsız dedi ki...

Canfeza aşktır hatta :) +Bal10cuk :P

Adsız dedi ki...

Özellikle bu parçasına ölüp bitiyorum :)Mükemmel bir şarkı :) +Bal10cuk

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Gerçekten mükemmel :)

Adsız dedi ki...

Bir şarkı önerin var mı bizlere ? +Bal10cuk

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Tabii ki. Bugün içinde yeni bir şarkı paylaşacağım

Yorum Gönder

 
;