3 Ocak 2013 Perşembe

Seni Düşünmek

Merhaba.. Seni düşünmenin nasıl bir şey olduğunu biliyor musun? Bilmiyorsan kulak ver bana anlatıyorum. Seni düşünmek, her şeyden önce o an hangi duygular içerisindeysem onlardan kurtulup bir tebessüm eşliğinde hayaller kurmak demek. Sonra, o hayallerle saatler geçirmek,mutlu olmak, gerçekmiş sanmak demek. Aşk şarkılarını sevmek, hayattan soyutlaşmak, kendimi cennette sanmak demek. Hiç bir şeyi saklamayacağım senden, saklamam da. Her gün beni yiyip bitiren korkaklığım aklıma geliyor sonra. Kendime sövmeye başlıyorum. Ne biçim adamsın sen diyorum. Neyden korkuyorsun ki? Saklan bir duvar arkasına. O'nu bekle. (Bu arada O dediğim sensin düşlerimin kadını) Gelince tam karşısına çık. Gözlerinin içine bak. Kalbin deli gibi atmaya başlasın. Sakın vazgeçme, kelimeler düğümlenmesin boğazında. Adını fısılda ona, "Efendim" desin o güzel sesiyle. Biraz daha bak o güzel gözlere. Gülümse. O ne olduğunu anlamaya çalışadursun, tut ellerinden. Sakın bırakma. Etrafında insanlar olacak, onları görmezden gel. Ona kendisine duygularını paylaşacağını, daha dayanamadığını ve ne kadar aciz bir durumda olduğunu anlat. O söz söylemeye vakit bulamadan o bırakmadığın ellerini tutmaya devam et ve önünde diz çök. Ve ona şu güzel cümleleri söyle.
"Sadece benimle, bir ömür boyunca kol kola , aynı yastıkta ve yan yana mezarlarda olmak ister misin? "
Sessizlik...Sessizlik... İşte bu kadar basit. Sence de güzel olmaz mı ? İstemez misin?  Ben görevimi yerine getirmiş olurum canım. Sen de üstüne katarsın son cümlelerini. Ve masalımız mutlu biter böylece. Ben böyle umuyorum. Tabi o küçücük cesareti kendimde bulabilirsem. Sen de o şansı bana verirsen. Mutlu oluruz. İstemez misin mutlu olmak. Ben mutluluğa hasret biri olarak seni üzmeyeceğime her şeyim üzerine yemin edebilirim. Ben sadık biriyimdir, fedakarımdır, sevdim mi tam severim canım. Canım diyorum çünkü gerçekten canımsın. Ben kendimi ikiye böldüm bir yarımda ben varım bir yarımda sen. Kalbimin olduğu yerde sen varsın. Orayı sana ayırdım. Orası en güzel yer. Orada kalp var. Seni mutlu edebilmek için her şeyi yapacak olan kalbim... Seni sevecek, bağlı kalacak, bir ömür boyu hem atacak hem sevecek. Sen de benim için aynı fedakarlığı yaparsan tabi. Ben karşına çıkarım elbet. Beni hiç beklemediğin bir anda bekle. Bekle ki çok şaşır. Çok şaşır, çok mutlu ol, çok sev. Çok yakında biz olalım. Adam gibi seviyorum diyeceğim sana. Sen de "Şimdi işim var sonra konuşalım" demezsin değil mi? Deme deme. :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu kız kimse çok şanslı olacağı belli ama sana cesaret lazım adamım ya :)

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Evet bana baya bir cesaret lazım . Umarım o cesareti kendimde bulurum :)

Adsız dedi ki...

Allah yardımcın olsun birisine açılmak zor iş çünkü dediğin gibi baya cesaret lazım.İnşallah bu cesareti bulursun kendinde hep mutlu olursunuz sonra :)

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

İnşallah :)

Yorum Gönder

 
;