7 Ocak 2013 Pazartesi

Aşkta Hüzün

   Aşkta her zaman hüzün vardır. Çok nadir olanlar vardır ki onlarda hüzün denen şey yoktur. Her şey güzeldir. Ama çoğunlukla insanlar aşkta hüznü yaşarlar. Bazıları karşısındakinden istediği fedakarlığı, sadık olmayı, saygıyı, aşkı bulamaz. Bazıları sevdiği insan tarafından terk edilir, aldatılır. Bazıları da aşkı hiç yaşayamadan hüznünü yaşar. Nasıl mı? Çünkü o hiç aşkı yaşayamadığından üzülür. Neden yaşayamamıştır peki? Belki şanssızdır, belki de insanlar tarafından beğenilmiyordur. Beğenilmemek demeyelim de şanssızlık daha büyük bir ihtimalle onların üzüntü sebebidir. Denerler denerler olmaz. Onlar da sorunu kendilerinde aramaya başlarlar. Bakarlar ki hiç bir şey yok. Onlar aşkı elde edememeye edememeye değerini çok daha iyi anlamışlardır. Slow şarkılar onlar için bir yaşam tarzı olmuştur. O şarkıları dinleyip uzun uzun düşünürler. Hayaller kurarlar her gün. Bir nebze mutlu olmaya çalışırlar. Sonradan kendilerine dönüp baktıklarında hala yalnız olduklarını gördüklerinde yine üzülürler. Bazılarının hayatlarında mutlu olabilecekleri bir çok nedenleri vardır kendilerine gelmeleri uzun sürmeyebilir ama o mutluluklara sahip olamayanlar için hayat gerçekten de zordur artık. Ne olursa olsun, her insanın yanında olan çok iyi arkadaşları elbette vardır. İşte bu insanlar onlarla mutlu olmaya çalışırlar. Arkadaşları onları teselli eder ve yanlarında olur. En azından rahat bir nefes alırlar. Onlar için aşk ulaşılamayacak bir şey olmuştur. Aşktan her seferinde darbe yediklerinde kendilerine daha aşka bulaşmayacaklarına dair yeminler ederler ama yeminlerini bozmaları çok sürmez. Çünkü aşktan kaçış yoktur. Bir bakış , bir gülüş, bir davranış bir insanı size bağlamaya yeter. Bunu çok iyi biliyorsunuz. Bu insanlardan biri de benim. Size aslında kendimi de anlatmış oldum. Bunlar benim yaşadıklarım , hissettiklerim. Mutlu olmak için nedenlerim var tabikide ama aşkta hiç bir zaman şansım yaver gitmiyor. Ne zaman denesem kendimi yerde paramparça buluyorum. Kalbimi parçalaya parçala un ufak ettiler. Vardır Allah'ın bir bildiği deyip geçiyorum takmamaya çalışıyorum ama elbet üzülüyor insan. Ama üzülmemek gerekir. Ne bileyim üzülmeyin. Hayırlısı bu değilmiş deyip önünüze bakın. Zamanı gelince elbet Allah sizin eşinizi size nasip edecek. Bunları yazıyorum, şu an moralim hiç olmadığı kadar düşük hatta eksilerde. Bunları yazarak rahatlamaya çalıştım. Bu arada Canfeza dinliyorum. Bana dua edin. Aşk konusunda değil. Üzülmemeyi öğrenebilmem için. İyi akşamlar.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Üzülmemeyi öğrenirsen hemen yaz buraya bizde faydalanalım :(

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Umarım öğrenirim.

Adsız dedi ki...

Üzülmemeyi öğrenen var mı varsa sevabına yazıversin şuraya lütfen :( +Bal10cuk

Yorum Gönder

 
;