14 Ocak 2013 Pazartesi

Değerini Bilin

    Diyelim ki bir lise öğrencisisiniz ve bir sabah telefonunuzun alarmıyla uyandınız. İçinizden "Hay aksi ! Ne zaman sabah olmuş." diye geçirdiniz. Alarmı kapatmak için telefonunuza uzandığınızda onun mesajını gördünüz.. "Günaydın bitanem :)". O an iyi ki sabah olmuş dediniz içinizden. Sabahları bu mesajı gördüğünüzde yaşadığınıza şükrettiniz. Gününüz hep güzel geçti.Zaman geçirmeden mesajına cevap verdiniz.
    Sevdiğiniz insanla aynı okuldaysanız çok şanslısınız. Düşünsenize haftanın her günü onu görebiliyorsunuz. Her zaman mutlusunuz. Her zaman içinizde kelebekler uçurtan o kişi yanınızda. Zaten bunları çok iyi biliyorsunuz. Bunlar sizin yaşama sebepleriniz.
    Okula gitmek üzere hazırlandınız. Her gün buluştuğunuz yere gittiniz. Her zamanki güzelliğiyle karşınızda duran kişiyi sımsıkı sardınız. Sabah olması umrunuzda bile değil, uykusundan yeni uyanmış ta olsa o sizin için her şeyden öte güzel biridir. Yüzünü avuçlarınızın arasına aldınız; eğer erkekseniz o yumuşacık yüzünü aşkla bakan gözleri eşliğinde okşadınız. İçinize sanki sıcak çakıl taşları attılar. Eğer kızsanız yeni tıraşlanmış yüzünü siz de küçük avuçlarınızın arasında aldınız. Belki de yüzüne uzanabilmek için onun ayakkabılarının üstüne bastınız. Yüzü sakallı da olabilir. Ama umrunuzda mı? Belki bunu her gün yapıyordunuz ama her seferinde sanki ilk defa yaşıyormuş gibi hissettiniz. Bunlar sadece 1 dakikada yaşayabilecekleriniz. Bir yılda 365 gün var ! Ama o günlere güvenip sakın aşkınızı boşlamayın. Dolu dolu yaşamaya çalışın. Bir çok insan size bakıp yaşadıklarınıza kıskanç ve keşkeli gözlerle bakıyor. Siz aslında diğerlerini bırakın da karşınızdaki insanın değerini bilin. O kişi sizin saçınızın bir teline ömrünü verir eminim. Bir düşünün. Dünyada yaklaşık 7 milyar insan var. Ve o sizi geriye kalan 6.999.999.999 kişiden çok seviyor. Sizi tüm insanlardan üst bir yerde tutuyor. Her şeyden önce sizi çok seviyor. Hem de gösteremeyeceği kadar çok seviyor. Hayatta sahip olabileceğiniz en değerli şey onun sevgisi değil midir? Onun sizi sevdiği kadar siz de onu sevin. Değerini bilin. Bilin yani bu kadar basit.


21 yorum:

Adsız dedi ki...

Olsa öyle bişey değerini biliriz ama olmuyor ki olupta değerini bilmeyenlerin allah cezasını versin zaten...

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Aynen öyle, o insanı bulmak kolay değil. Yapmanız gereken çok basit bir şey .Değerini bilin yani.

Adsız dedi ki...

Bulsam bulduğumu sansam bile değer vericem ama yokki yok yani o insanı bulmayı sanmak bile çok zor .

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Öyle düşünmeyin. Aradığınız insan yanı başınızda bile olabilir. Biraz daha dikkatli bakın sadece.. En önemlisi de umutsuz olmayın. Umutsuzluk baştan yenilgiyi kabul etmektir. Aşk sizden kaçtıkça siz onu kovalayın .Kovaladıkça canınız yanabilir ama elbet çektiğiniz acılara değecek biri çıkacaktır karşınıza. Bir gün onu yakalayacağınıza inanıyorum.

Adsız dedi ki...

Ya yenildiysek bile geri dönüşü yoksa peki o zamanda mı peşinden gideyim o zamanda mı umudumu kaybetmeyeyim . Kusuruma bakmayın biraz trip atar gibi oldu ama siz affedin .

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Yok önemli değil ne demek. Eğer yenildiyseniz karşınıza daha bir çok yeni insan çıkacaktır.Onları keşfedin.Yenilmekten kastınız eğer karşınızdaki kişinin başkasını sevmesiyse onun peşinden gitmenizin bir anlamı yoktur artık. Eğer kastınız reddedilmek ise benim yaptığım gibi yapın; boş verin. Dediğim gibi diğer insanları keşfetmeye başlayın. Biliyorum unutmak çok zordur ama bu böyledir.Birisiyle ilişki kurmak istediğinizde başarısız olduysanız çok nadir sonradan mutlu olursunuz yani size döner ama çok nadirdir, ben rastlamadım şu zamana kadar.

Adsız dedi ki...

Aslında tam olarak yenilip yenilmediğimi bilmiyorsam ne yapmalıyım peki :)

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Tam olarak yenilip yenilmediğinizi anlamalısınız. Yoksa içinizdeki şüphe sizi yiyip bitirecektir. Anlamak için ne yapmanız gerektiği hakkında fikrim yok ama bunu bir şekilde netleştirin derim. En azından içinizde bir soru işareti kalmaz :)

Adsız dedi ki...

Arkadaş bile değiliz o kişiyle aslında tanıyoruz birbirimizi bi ara facedende yazışmışlık var ama arkadaş bile değiliz umut var mıdır sizce ?

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Umudun olup olmadığını sadece o kişiden öğrenebilirsiniz . Benim ve başkalarının varsayımda bulunabilmesi bile çok zordur. Çünkü sizin cevabını aradığınız şey yalnız o kişide var.

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim size çok yardımcı oluyorsunuz bana . Siz güzin ablalığa başvurun bence başarılı olcağınızdan eminim :)

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Estağfurullah ne haddimize.Güzin ablamızın yanında ben ne kalırım ki :)

Adsız dedi ki...

Benim güzin ablam veya ben en iyisi yasin abim oldun diyeyim ne de olsa güzin ablamızdan daha çok hayrın dokundu bana :)

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Ben bu bloğu içimdekileri dökmek için açtım aslında. Böyle kendi başıma takılırım diye düşündüm ama bir kaç ziyaretçim varmış meğer.Madem ziyaretçilerim var, ağırlarım tabi ki ne demek :)

Adsız dedi ki...

Aslında iyi olmuş blogu açtığın yasin abicim bizde döküyoruz içimizi ne güzel rahatlıyoruz sayende :)

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Adsız olarak yorum yapınca öyle oluyordur eminim :)

Adsız dedi ki...

Yani bir esrarengizlik oluyor ama olsun böyle adımı verince rahatlayamıyacağımı düşünüyorum haksız olduğumu düşünüyosanız hemen hesap açabilrim :)

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Bilmem yani ben öyle düşünüyorum. Ne kadar görünmez o kadar iyi :)

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Önemli olan rahatlamanızsa hesap açmanıza gerek yok :)

Adsız dedi ki...

Doğru insanı nasıl fark edeceğiz peki?Benim sorunum orada başlıyor.Bunları onunla yaşamak istediğimiz kişi de başkasıyla yaşamk istiyorsa,hemen onu bırakıp nasıl başkalarına geçelim.Ya da bizi seven birine şans verirsek biz de onu sevebilir miyiz,hayatımızın odağına koyabilir miyiz ki? +Mavi Hisler

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Genelde tüm insanların sorunu doğru insanı bulamamasıdır. Eğer doğru insan sizi bulmamışsa, siz onu arıyorsanız bunu anlamanız elbette kolay olmayacaktır. Mesela doğru kişi olduğuna inandığınız kişiyi deneyin, emin olmaya çalışın. Ama eğer bir kişi size doğru insanım ben diye gelmişse bunu çok rahat anlarsınız. Çünkü o kişi gerçek aşkı yaşatabilecek kişiyse bunu gerçekten belli eder. Edemezse de çok rahat anlarsınız.Eğer gerçek aşkı yaşatabilecek kişiyi bulursanız lütfen ona bir şans verin. Kendimden biliyorum, bana birileri şans verse eminim ki çok mutlu olacaklardı ama kimse bana o şansı vermedi, çünkü nefislerine yenik düştüler ve daha güzeli aradılar. Ve bana göre kaybettiler. Siz de gerçekten mutlu olmak istiyorsanız nefsinize yenik düşmeyin. 3 günlük dünyada mutluluğu doya doya yaşayanlardan olun. Umarım aradığınız kişiyi çok yakında bulursunuz.

Yorum Gönder

 
;