30 Mart 2013 Cumartesi

Ben Bıraktım Hayatı Hayat Beni Yaşıyor


Ben Bıraktım Hayatı Hayat Beni Yaşıyor
Ben bıraktım hayatı artık

Hayat beni yaşıyor
Bir yerde duruyor insan, geçmişini
özlüyor
Dile gelmez, söylenemez sözler
anlaşılmaz bakışlar var artık
Hayatımda
Ben susuyorum bazen onlar
konuşuyor
Yüzüme vurma durgunluğumu ne
olur,
Boşvermişliğimi sorgulama
bir yerinde dur hayatın ve düşün

Merak etme nefes alıyorum yine
Kalbimde atıyor, uyuyor ve yemek de
yiyorum
Ama ben hayatı değil hayat beni
yaşıyor

Durgunlaşma
Ve gözlerin düşmesin bu satırlardan
Biliyorum hiç özlemedin beni
Ama unutmaya da çalışmadın
Hissederdim yoksa düştüğümü
Kalbinden
Tutunurdum güzel kirpiklerine
Gözyaşına gebe olurdum
Düşşeydim eğer avuçlarına

Yaprağınım şimdi sonbaharda
Sürüklenip kimbilir hangi su
birikintisinde
Hangi mazgalda son bulacağım
Yılgınım şimdi,yorgunum
Ama bir o kadarda geçmişinde
kalanım şimdi
Belki başka bir şehirim senin için
Belki yarenim,belki yürek yarınım
Belki bir mektup zarfıyım
Gönderilmeye hazır,
Belki bir şiirim yazılmamış
Belki bir demet çiçeğim
Bir otogarım
Bir bankım bir parkta
Bir kuşun kanadıyım belki senin için
ne farkeder

Anlamsızım senin için,boş bir isimim
Hiç birşeyim, büyük bir sonum,
Boşluğunum
Yüzü görülmeyesice,
Sesi duyulmayasıca,
Özlenmeyesiceyim
Ben şimdi gözyaşına gebeyim

Ama aldırma
Yeşil yine gözlerim hayatın kahverengisine inat,
Yine parlıyor şaçlarım gün ışığında,
Yeterki sen kapama gözlerini benli rüyalarına,
Hayat yaşanacak nasıl olsa
Ha ben hayatı yaşamamışım ha hayat
beni..

İsmail Özabacı

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Şiir çok güzelmiş ama bir bölüm dahada güzel :)

Anlamsızım senin için,boş bir isimim
Hiç birşeyim, büyük bir sonum,
Boşluğunum
Yüzü görülmeyesice,
Sesi duyulmayasıca,
Özlenmeyesiceyim
Ben şimdi gözyaşına gebeyim

Ve ayrıca karamsar olduğunuz her halden belli karamsar olmasanız bu şiir yerine başka şiir paylaşırdınız .Lütfen karamsar olmayın hiç bir işe yaramıyor karamsar olmak hatta insanı dahada üzüyor kötüleştiriyor.

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

İnsan hissettiklerini bir şiir,bir şarkıyla veya başka bir şeyle anlatmak ister . Bazen çok ihtiyacı vardır kendini ifade etmeye. Benim de çok ihtiyacım vardı ve bu yüzden hislerimi anlatan bir şiir paylaştım.

Adsız dedi ki...

Şiiri bir çoğu genç sevmez genellikle bu nedenle dolayıda şarkıları tercih ederler sizin şiiri seçme sebebinizi merak ettim açıkçası şarkıları samimi bulmuyormusunuz yoksa ...

Ömer Yasin Günaydın dedi ki...

Şiirle şarkıyı karşılaştıramam.İkisi de ayrı önemli. İkisinde de büyük bir emek söz konusu.

Adsız dedi ki...

Aslında şarkı sözleride bir şiirden ibaret ama şarkılarda arkada melodide var :)

Yorum Gönder

 
;